COPYRIGHT RESERVED

ALL OF THE PHOTOGRAPH HEREIN, UNLESS OTHERWISE NOTED, ARE COPYRIGHTED BY THE BLOG OWNER. NO PART OF THIS SITE, OR ANY OF THE CONTENT & PHOTO CONTAINED HEREIN, MAY BE USED OR REPRODUCED IN ANY MANNER WHATSOEVER WITHOUT EXPRESS PERMISSION OF THE COPYRIGHT HOLDER(S).

Followers

Booking

Tuesday, May 26, 2009

We Are Moving!

Minggu yang teramat sibuk!
Salam to all, 

Minggu ini teramat wow!! Memang buzy giler! Mana tak nyer... Kami kini sedang berpindah ke tempat baru! 
Mana nak berkemas nak pindah lagi dan tentunya tanggungjawab paling utama menyerpurnakan tempahan para pelanggan yang dihargai. Minggu ini 5 pelamin wajib kami siapkan. Buat Ayu, Azween, Sarah, Amal & Huda jangan risau ya! Walau macamana kelam kabut dan tunggang terbaliknyer kedai kami sekarang pelamin impian kalian tetap akan berdiri tepat pada waktunyer! So just imagine betapa sibuknyer kami sekarang!!! 

Mohon maaf sekiranya email anda tidak dapat saya balas dalam waktu terdekat ini. Juga saya tidak dapat meng-update our latest job. Harap para pelanggan yang ingin bertanya agar dapat menghubungi saya di 
016-219 9023 / 016-209 9023. 
Insya-Allah saya akan kembali bertemu kalian semua di alam maya ini pada minggu kedua June. Itupun sekiranya talian internet saya dah sempurna dipasang semula. Mohon maaf banyak-banyak di atas gangguan sementara ini. Harap kita dapat berjumpa nanti di permis baru kami. 

Terima kasih di atas sokngan anda! Telefon saya ya untuk sebarang pertanyaan. 

Best Regards, 

Zaifie Zainal 
016-219 9023 

1 comment:

nurul said...

wah...bz ek kak....u pindah ke mane?..gd luck ek...jumpe 5 & 6 jun nih~nurul huda~gombak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails